ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

دوستت دارم

1391/2/28 22:41
نویسنده : مامان ثنا
907 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

این مطلب واسه وقنی مینویسم که ایشالا وقتی بزرگ شدی بخونی که چقدر با نمک بودی و مامانی عاشقت بود.

عزیزم من یه خصلت بد دارم که خیلی کم پیش میاد محبتم بروز بدم  ولی اینو بدون که هرچقدر هم کم بگم ولی همیشه دیوانه وار دوستت دارم

گلکم این چند وقته خیلی بانمکتر شدی

الان که این مطلبو مینویسم جناب عالی کمد لباساتو باز کردی و همینطور داری رو همدیگه لباس میپوشی تا الان سه تا بلوز و دو تا شلوار تنته

ثنا گلی میخوام بخورمت وقتی شب هنوز نخوبیدی میگیمامان فردا کجا میرم

یا وقتی واسه عروسکات شعر میخونی تا  بخوابن وقتیهم نمیخوابن میگی اعصابمو خورد کردین

 یا اینکه وقتی تلفن زنگ میخوره میدویی میگی دوستم دوستم

دوست دارم عزیزم

 

اینم یه گربه خوشگل واسه دخترم که عاشق گربهاس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدیه جووووووووووووووون
28 اردیبهشت 91 20:11
سلام
خیلی وبلاگ قشنگی دارین



مرسی عزیزم
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:47
میبوسمت ثنا جوووووووووووون


مرسی خاله جان