ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

پس اندازی برای آینده ی دخترم

1391/6/3 16:49
نویسنده : مامان ثنا
939 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم دلم امیدوارم وقتی بزرگ شدی متوجه مفهوم این مطلب بشی

و در تمام مراحل سرلوحه زندگیت قرارش دهی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

از خدا پرسیدم:خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟
خدا جواب داد :گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر،
با اعتماد زمان حال ات را بگذران و  بدون ترس برای آینده آماده شو.
ایمان را نگهدار و  ترس را به گوشه ای انداز .
شک هایت را باور نکن و  هیچگاه به باورهایت شک نکن.
زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید
مهم این نیست که قشنگ باشی ، قشنگ این است که مهم باشی! حتی برای یک نفر
مهم نیست شیر باشی یا آهو مهم این است با تمام توان شروع به دویدن کنی
كوچك باش و عاشق.. كه عشق می داند آئین بزرگ كردنت را
بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی
موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
فرقى نمی كند گودال آب كوچكى باشى یا دریاى بیكران... زلال كه باشى، آسمان در توست

نلسون ماندلاI Love Youheart pulseHeartsLive Laugh Love

I Love You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:03
مطلب جالب بود. لذت بردم. مرسی
طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 1:03
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
زهرا
26 شهریور 91 10:40
سلام خانومي خوبي عزيزم واي چه دخمل خوشمزه اي عزيزم برام ببوسش به ماهم سر بزنيد خوشحال ميشيم
زهرا
8 مهر 91 9:28
سلام خيلي زيباست
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:45
عزیز دلم روزت مبارک
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
25 مهر 91 17:08
سلام خاله جونی اسم من هم ثنا است.به وب من هم سر بزنید و نظر بدهید.


ایشالا زنده ثنا خانم شماهم
مامان ثمینا
20 دی 91 8:00
مامان ضحی
12 بهمن 91 7:43
سلام خیلی زیبا و مؤثر بود مرسییییییییییییییییییییی به ما سر بزنید میتونم شمارو لینک کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟