ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

نبرد ثنا با مامانش

1390/4/18 10:15
نویسنده : مامان ثنا
590 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

سلام

این هفته جنگ سختی بین من و انگشت شصت ثنا در گرفت.niniweblog.com

آخه تقریبا از 4ماهگی شصت دست راستشو میمکه که انگشتش یه مقدار پهن تر و هم باعث یه زخم بزرگ روی شصتش شده

متفکراول تصمیم گرفتم ببندمش شب اول یکم بیتابی کرد اما صبح با تعجب دیدمتعجب شصت راستش تو دهنشه و با اجازتون اون شصتشم بستم و لی کم نیوردو انگشت اشاره مکید و با بستن اونم انگشت سوم میمکید و تازه خیلی هم کلافه بودکلافه چون تقریبا هر دو دستش بسته بودن و نمیتونست هیچ کاری بکنهniniweblog.com

بعد که دیدم این روش بیفایدس چون شروع به خوردن باند دستش کرده بود دستشو باز کردم و یه داروی خیلی تلخ از عطاری گرفتم اسمش صبر تلخ بود ولی با کمال تعجب دیدم تلخی دارو رو به جون میخره و شصتشو میخوره 

ترسیدم معدشو داغون کنه منم بیخیال شدم ودر برابر ثنا خانم اعلام شکست کردم بازنده niniweblog.com

جالب بدونید الان که این مطلب مینویسم تو بغلم نشسته و داره شصتشو میمکهniniweblog.com

اگر راه حل دیگه ای دارید خوشحال میشم بهم بگید .

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ماهان
15 تیر 90 17:05
چه دختر مقاومی
مامانش با این چیزا نمیشه گولش زد
پس بگید با چی گولش بزنم


نسترن
16 تیر 90 15:24
نگران نباش خانومی. پسر خواهر منم که الان 13 سالشه تا دوسالگی همین عادت رو داشت مخصوصا زمان خوابیدنش.


مرسی از همدردیتون ایشالا ثناهم تا دو سالگی بیخیال بشه
خاله پپو
18 تیر 90 11:35
واااااااااااای خدا بچه داری چقد سخته! من که فرمولی به ذهنم نمی رسه.....
خاله پپو
18 تیر 90 11:37
آدم یاد پرنس جان (توی رابین هود) میفته! خدا صبرت بده خواهر! راستی در مورد سالاد توپی که پرسیده بودی، داخلش از مواد رویی نیست. یه مقدار سیب زمینی پوره شده که داخلشم ژامبون و خیارشور و نخودفرنگی و... گذاشته بودم.
مامان ماهان
19 تیر 90 11:30
منم دختر عمه ام 10 سالشه و هنوز دست میخوره من فکر میکنم نباید زیاد توجه نشون بدی چون وقتی میبینه شما حساسی بدتر میکنه الهی موفق باشی
مامان علیرضا
20 تیر 90 8:26
بهتره حساسیت نشون ندی. مطمئنا با این کار آرامش میگیره بهتره با مشورت با یه روانشناس یه چیز دیگه ای رو جایگزین کنی. البته رفتارای بچه ها مقطعیه و خودشون بعدا تغییر رفتار میدن
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 17:51
سلام مامان ثنا جون اول اینکه شما تو وب ما لینکی حالا نوبت انگشت خوردن ثنا جون دخمل من هم دقیقا توی این سن شروع کردن انگشت خوردن و هیچ راه چارهای جز بستن دستاش پیدا نکردم یه خورده بیرحمانه است خودم هم ناراحت میشدم ولی بهتر از اینه که فک صورتش تغیر فرم بده یه خورده بعد از بستن دستاش فراموش میکنه

مرسی از لینکتون و نظرتون.

رها(مامان سپهر)
24 تیر 90 13:20
مامانی ثنا به نظر من سعی کنید حواسش رو پرت کنید یا اسباببازیهای یه کوچولو فکری جلوش بریزید
مامان ماهان
24 تیر 90 20:06
سلام ثنا جون خوبهههههههههههه
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
25 تیر 90 8:09
سلام برادر زاده منم اینطوری بود و تا سه چهلر سالگی انگشتشو میخورد مخصوصا موقع خواب!حتی اگر جای انگشتش پستونکم داده بودید باز موقع ترک دادنش سختی میکشیدید..یه کم در موردش گوگل کنید شاید چاره اساسیشو پیدا کنید این خوشگل ناز منو ببوسیدش از طرف خاله اش
نازنین نرگس نفس مامان
25 تیر 90 14:04
ایشالا موفق میشی
نازنین نرگس نفس مامان
26 تیر 90 12:48
شاید ان روز که سهراب نوشت (زندگی باید کرد )خبری از دل پر درد گل یاس نداشت؟باید این جور نوشت هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس تا نیاید گل نرگس زندگی دشوار است؟ عید شما مبارک-
مونا (مامان النا )
1 مرداد 90 21:15
چی شد عزیزم؟
در چه حالی؟



هنوز هیچی.
شکست رو پذیرفتم.
تو فکرش هستم ولی راه حل دیگه ای به نظرم نمیرسه
الهام (مامان صدگل)
2 مرداد 90 15:41
چه جالبه كارش من ما همكارم كلي خنديديم ماشاء الله خداحظش كنه از اينكه به وب پسرم سرزديد ممنونم
مامان ماهان
4 مرداد 90 15:22
ممنونم که دلداریم دادی عزیزم
مادر نیایش کتاب آفرینش
8 مرداد 90 10:59
تولدت مبارک ثنا جون .
بیا و عکس های قشنگ تولدت رو بهمون نشون بده . خوشحال می شم که به نیایش من هم سر بزنی .


مرسی عزیزم.
متاسفانه من بیمارستان بودم و برای ثنا تولد نگرفتم.
نازنین نرگس نفس مامان
8 مرداد 90 11:47
ثناجون تولدت مبارک عزیزم الهی هزار ساله شییییییییییییییامروز متولدین امروز رو نگاه کردم دیدم ثنای ناز توی این روز خوب به دنیا اومده
نازنین نرگس نفس مامان
8 مرداد 90 11:48
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک


مرسی خانمی
مامان علی
8 مرداد 90 13:39
تولد ثنا جون مبارک


مرسی عزیزم
آرتین خان
8 مرداد 90 15:52
سلام ثنا جون
از طرف خودم و آرتین خان تولد تو گل دختر رو تبریک میگم
120 ساله بشی
مامانی باید در تدارک یه تولد حسابی باشه درسته؟


سلام مرسی از لطفتون.
متاسفانه چند روزی حسابی مریض بودم که بیماریم با تولد گل دخترم متقارن بود نتونستم تولد بگیرم.
آرتین خان
8 مرداد 90 15:58
درباره مکیدن انگشت سعی کن تنبیه به کار نبری و پاداش بهتریه راهه تا 2 سالگی خطری نداره اما نباید بذاری به 3 یا 5 سالگی کشیده بشه به نظرم این جور مواقع اگه سرش رو با مداد رنگی و نقاشی و سفال سرگرم کنی عالی میشه اگه زیاد هم روی این مساله دقت به خرج بدی چون بچه میبینه هی بهش توجه میشه این کار رو بیشتر تکرار میکنه
مامان ماهان
12 مرداد 90 21:26
سلام خوبییییییییی
مامان عسل و آریا
14 مرداد 90 15:46
سلام عزیزم.ممنونم که به وبلاگ گل دخترم سر زدید.عزیزم مامان عسل خانم هم مثل شما این مشکل را داشت.پست شما رو خوندم یاده پست ایشون افتادم.ایشون به طور خیلی اتفاقی دستشون بوی سیر میداده که دخترخانمشون بهشون میگه مامان دستمو بشور که بوی دست مادر عسل جون به دست عسل گلم میره.وقتی عسل دستشو میمکه میبینه بوی سیر میده دیگه نمیمکه.حالا اگه خواستید خبرم بدید لینک اون پستشونو بهتون بدم تا کامل بخونید.راستی امیدوارم خیلی زود حالتون خوب بشه.میبوسمتون.
مامان ماهان
16 مرداد 90 13:15
کجایی خانمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم یه چندروزی مریض بودم


مامان عسل و آریا
19 مرداد 90 13:27
سلام گلممممممممم.خوب هستید؟ثنا جون خوبه؟توی نبرد پیروز شدید؟


سلام مرسی خدارو شکر خوبیم.واالله نه هنوز.
مامانی
22 مرداد 90 2:23
سلام.ثنای من 5سالشه و یکسالی میشه که ناخن میجوه.بااینکه سعی کردم روش حساس نشم و با سفال و نقاشی سرش گرمه اما این عادت روش مونده.منم مثل شما درمانده شدم.خدا به هردومون صبر بده
مامان ماهان
23 مرداد 90 0:10
الهی بمیرم الان بهتری عزیزم ؟؟؟
بلا به دوره ایشالله
بیشتر مراقب خودت باش
دوست جونم باید بری تو سایت http://www.picturetrail.com/
بعد عضوش که بشی میتونی از امکاناتش استفاده کنی البته فیلتره با فیلتر شکن بازش کن
باز اگه سوالی بود من در خدمتم

خدا نکنه عزیزم. مرسی خانمی
مامان یکتا
25 مرداد 90 15:53
سلام خوبی گلم یکتا هم همین جوره شصتش را می مکه هر کاری بگید من هم کردم ولی نشد که نشد بیشتر عصبی شد دکتر هم بردمش گفت کارش نداشته باش خودش پس می زنه بیشتر بچه عصبی می شه خوشحال می شوم به من هم سر بزن