ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

تولد دو سالگی

1390/6/30 13:47
نویسنده : مامان ثنا
508 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام به همه دوستان

از تاخیر طولانی مدتم عذر میخوام  متاسفانه یه چند روزی مریض بودم و از اون بدتر بیماریم متقارن شد با دومین سال تولد ثنا خانمی 

من اون روز تا ساعت 10شب بیمارستان بودم البته دکترا نظرشون این بود که حتما باید بستری بشم ولی من طاقت نداشتم روز تولد دخترم حتی پیشش نباشم و با هزار دردسر امدم خونه.

دایی سبحان و خاله سارا اومدن پیشمون و عمو هم آخر شب تشریف آوردن یه جشن خیلی کوچیک گرفتیم.

عزیزکم امیدوارم سالهای آتی برات جبران کنم

از همه دوستای خوبی که تولد ثنا جان رو بهش تبریک گفتن صمیمانه تشکر میکنم3D3D


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

mamani helena
25 مرداد 90 17:22
salam azizam enshala ke hamishe salemo salamat pishe dokhtare nazet bashi az tarafe man bebosesh.


مرسی عزیزم
مامان عسل و آریا
26 مرداد 90 21:18
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک عزیزدلممممممممم.بوس


مرسی خاله جون ایشالا هرچه زودتر تولد نی نی های نازتونو جشن بگیرید
مامان ماهان
27 مرداد 90 0:34
عزیز دلم الان بهتر شدی الهی که زود زود خوب بشی بازم تولد ناز دخترت مبارکهههههههههههه الهی همیشه سالم و سلامت باشی
نازنین نرگس نفس مامان
28 مرداد 90 1:56
اخی مامان ثناجون میشه بپرسم حالتون چرا بد شد اصلا موضوع چیه چرا بیمارستان


مرسی عزیزم آپاندیسم درد میکرد که مجبور شدم عمل کنم
نازنین نرگس نفس مامان
30 مرداد 90 3:25
اخی چه بد چه زجری کشیدید خیلی درد داره اخه من هم 8 سال پیش عمل اپاندیسیت داشتم خیلی اذیت شدمایشالا که زود خوب بشید
مامان ماهان
1 شهریور 90 0:33
وقتي لبخند دنبال جايي براي نشستن ميگردد اميدوارم لبانت آن نزديكي باشد
مامان ماهان
7 شهریور 90 9:46
راز یک زندگی زیبا این است که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی ...
مامان علیرضا
8 شهریور 90 0:49
تولدت مبارک خاله جون
مامان ماهان
16 شهریور 90 16:02
سلام گلم خوبیییییییییییییی


مرسی عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
20 شهریور 90 8:01
مرسی که به فکر ما بودید چشم حتما خبرش رو میذارم بعد از ظهر میریم دکتر ثنا رو ببوس
مامان عسل و آریا
20 شهریور 90 19:37
سلام عزیزدلمممممممم.یک دنیا ممنونم که وبلاگ ما سرزدید.خداروشکر عزیزم که بهترید.بوووووووووووس برای شما و ثنای خوشگلم
مامان ثمینا
21 شهریور 90 17:44
خدا بد نده عزیزم چه دختر نازی...هزارماشالله... ما شما رو لینک کردیم... شما هم ما رو لینک کنید... مرسی
مامان ماهان
29 شهریور 90 0:59
سلاااااااااااااااام ثنا جوووون خوبههه


سلام عزیزم مرسی از لطفتون
سمانه
7 مهر 90 2:24
ســـــ لام خوبیـــــــــد؟ وبلاگ قشنگــی دارید خدا کوچولوی نازتونو حفظ کنه پسرکوچولوی منم وبلاگـــی داره خوشحال میشم اگه به وبلاگش سر بزنید اگه دوست دارید وبلاگ پسر منو با نام محمدباقر کوچولو لینک کنید و بهم خبر بدید تا وبلاگ شما را هم لینک کنم منتظرتونممممممم خدانگهدار