ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

شاکی کوچولو

1390/5/29 2:39
نویسنده : مامان ثنا
385 بازدید
اشتراک گذاری

 

               

سلاااااااااااااااااام به همه هاله ها. هایی ها وعموها Hello

چندتا عکس نشونتون میدم که ببینید چوچولوهای همسن من وقتی حوشلشون تو این آپارلتمان های نیم وجبی شر میره کجارو دارن که برنشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

وجدانن انصاف من برم تو بالکن و رو آجر بشینم

البته نکه پارک نمیرم ولی دم به دقیقه نمیرم


          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
12 تیر 90 10:51
ای جان ببین کجا نشسته زندگی آپارتمان نشینی همینه دیگه
رها(مامان سپهر)
13 تیر 90 15:41
به به چه دخملی
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
14 تیر 90 19:00
ای جانم چقدر نازه ماشاا... ببوسیدش قربونت برم خاله
مامان عسل و آریا
17 تیر 90 20:18
ای جانم دو عکس اول خیلی نازه.ثنای نازم را میبوسم و ممنونم که سر زدید.
seyed
22 تیر 90 22:48
حقیقتش راهی به ذهنم نمی رسه ولی خوب فک کنم که حتما باید این عادت رو ترک کنه
مامان فاطمه‌شهرزاد
8 مرداد 90 9:31
سلام مامان مهربون ثنا جون
تولدش را تبريك مي‌گويم و اميدوارم 120 سال در كنار شما زندگي خوبي داشته باشد از جانب من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد.
راستي دختر شما معلوم خيلي انگشتش را دوست داره چون اون دارو واقعاً تلخه من براي گرفتن پستونك از دخترم ازش استفاده كردم. چون خيلي داروي تلخيه ديگه پستونكش را نخورد.

مرسی عزیزم.