ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

اولین روز بارانی

1390/3/27 0:30
نویسنده : مامان ثنا
434 بازدید
اشتراک گذاری
gifbj049gifbj049gifbj049gifbj049gifbj049
اولین روز بارانی را به خاطر داری؟
غافلگیر شدیم
چتر نداشتیم
خندیدیم
دویدیم
به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم.
دومین روز بارانی چطور؟
پیش بینی اش کرده بودی
چتر آورده بودی
من غافلگیر شدم
سعی میکردی من خیس نشوم
شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود
سومین روز چطور؟
گفتی سرت درد میکنه
حوصله نداشتی سرما بخوری
چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی
و شانه راست من کاملا خیس شد
.
.
.
و چند روز پیش را چطور؟
به خاطر داری؟
با یک چتر اضافه اومدی
مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمون نره دو قدم از هم دورتر برویم.
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم. تنها برو!
 
دکتر علی شریعتی
blog
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

zohreh
27 خرداد 90 1:22
اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست سلام دوستم منم عاشق دکتر شریعتی هستم از اینکه به وبلاگ حسام سر زدید مرسی ثنا جونو ببوسید
مامانی
27 خرداد 90 12:58
مامان پارسا
27 خرداد 90 13:10
ممنون که به پارسا کوچولوی منم سر زدین ماشالله دختر نازی دارین،ببوسش
مامان علیرضا
27 خرداد 90 15:37
چقدر نی نیت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و سریع و ارزون اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس
نسترن
27 خرداد 90 16:35
سلام خانومی. ممنونم به من سر زدی. دخمل نازتو از طرف من ببوس. منم خیلی حرفا و کتابای دکتر شریعتی رو دوست دارم. جالب بود
بارمان و برسام و مامی
28 خرداد 90 13:00
سلام خیلی قشنگ بود دخمر نازی داری ماشالا از طرف من