ثنا ثنا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثنا نازپری مامان & بابا

آخرین خبر از ثنا خانم

1390/3/28 18:03
نویسنده : مامان ثنا
440 بازدید
اشتراک گذاری

gifbj054gifbj054gifbj054gifbj054gifbj054

سلام هاله ها و هایی ها و ... smilies3

چند روزی وبلاگم سپردم به مامانی اونم هرچی خودش دوست داره مینویسهniniweblog.com

منم اومدم اخباز تازه از خودم بدم niniweblog.com

الان من به مدت 3 روزه که شیر خشک نمی خورم و دیگه یه خانم کامل شدم niniweblog.com

doll

تازه قراره در یه اقدام از پیش طراحی شده از خوردن انگشت شصت هم محروم بشه مگه نشنیدین تو این زمونه مال خود خوردن حرومه niniweblog.com

برام دعا کنیدکه ترک خیلی اذیتم نکنه 

چون تقریبا 1.5 ساله هست که به شصتم معتاد شدم

تا روزی دیگر و خبری تازه همه هاله ها و هایی های مهربون به خدا می سپارم.niniweblog.com

dividers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا(مامان النا)
28 خرداد 90 15:31
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی با اجازه لینکت کردم
مامان ماهان
30 خرداد 90 17:58
آفرین عزیزم
بابا محسن
1 تیر 90 10:42
سلام . ممنون به سر زدین خدا حفظش کنه این دخملمون را خانمی شده ..همسن پرهامه تقریبا ... پس همدردیم ...! شوخی کردم تمام لحظات با کودکان شیرینه مخصوصا حالا که دارن شیرین زبونی میکنن به بابایی مهربون هم سلام برسونید .